Autor: Joanna Glik
|
19.11.2014. |
Dnia 18.11.2014 roku klasy Ia i IIa pod opieką wychowawczyń - Joanny Glik i Jolanty Cedzich wybrały się do Oplskiego Nadleśnictwa w ramach projektu Fascynujący Świat Nauki i Technologii. Podczas zajęć dzieci miały okazję zgłębiać tajniki pracy leśnika, poznawały i dyskutowały na temat zagrożeń lasu płynących ze strony człowieka i środowiska, a także poznawały mieszkańców leśnych zakątków. Był to czas spędzony w bardzo miłej atmosferze, a przekazane wiadomości na długo pozostaną w naszej pamięci. |
Czytaj całość
|
|
Redaktor: Administrator
|
12.11.2014. |
|
Czytaj całość
|
|
Redaktor: Administrator
|
12.11.2014. |
|
Czytaj całość
|
|
Redaktor: Administrator
|
11.09.2013. |
Strona projektu "Fascynujący Świat Nauki i Technologii"
zobacz>> |
|
Redaktor: Administrator
|
11.09.2013. |
Nasza szkoła przystąpiła do realizacji projektu „Fascynujący świat nauki i technologii”. Projekt zakłada współpracę wielu instytucji w zakresie jego realizacji, m.in. instytucje kultury, ośrodki naukowe, uczelnie wyższe, gospodarstwa edukacyjne. Zaplanowane w projekcie działania są spójne i wprowadzą nową jakość w edukacji. Pokażą bogatą ofertę edukacyjną dla dzieci i młodzieży, a szkoła i nauczyciele wykorzystując szerokie spektrum metod nauczania i środków dydaktycznych pozwalają rozwijać uczniom swoje zainteresowania i pasje. Pozwolą one dostosować edukację do możliwości każdego ucznia na miarę XXI w. Działania te będą wsparciem dla nauczycieli w realizacji podstawy programowej I i II etapu edukacyjnego z ukierunkowaniem na rozwój umiejętności kluczowych. W zależności od potrzeb szkoły zajęcia będą przewidywały realizację modułu: matematyczno-przyrodniczego lub humanistycznego; mogą być realizowane w formach interdyscyplinarnych lub bardziej ukierunkowanych (np. matematyka, przyroda, fizyka, j.polski, historia), jak również wybiegać poza ramy przedmiotowe (np. umiejętność uczenia się, kompetencje osobowe i interpersonalne, kreatywność i innowacyjność, twórcze wyrażanie idei, doświadczeń i uczuć). |
Czytaj całość
|
|
|